Contact Info / Websites

Steff's News

it appears

2016-02-19 06:04:14 by Steff
Updated

that i only update every 3 years 


new news post

2013-07-02 05:48:37 by Steff
Updated

after 3 whole years god damn


Oh, you guys

2010-12-15 15:57:00 by Steff

Yeah, you guys.



Sidorio is sad.


You suck

2010-09-08 15:59:40 by Steff

lol


Back to school, back to Newgrounds...

2010-09-01 06:56:27 by Steff
Updated

Highschool is mad shit, and I need some people to protect me, so I am coming back!
You'll be seeing more spam flashes from now.


Hey

2010-06-29 11:07:49 by Steff

You there! Yes you!
GIVE ME YOUR SOUL


Why

2010-06-28 07:44:23 by Steff

There is something in my noodles!

Why


So...

2010-04-13 13:26:08 by Steff
Updated

Do you come here often?


Got a Tablet

2010-01-04 12:55:06 by Steff
Updated

Finally, after a damn long time, I decided to stop being lazy and go... god knows where
to buy a god-damned tablet!

I bought a Hanvon Drawing Tablet 0504, it's big enough to draw shit in it, so yeah,
I'm glad I spent 92 dollars on it.

Anyways, It's pretty comfortable but kinda hard to draw, I guess I'll get used to it later.

Ice Cube-Check yo self

.
/* */